AlsDatMaarGoedKomt.reismee.nl

Thuis!

Voor alle mensen die met ons mee hebben gereisd:

Ik wil jullie bedanken voor jullie trouwe steun en jullie spontane reacties op alsdatmaargoedkomt of What to do in Peru. Jullie hebben ons het gevoel gegeven dat we niet alleen op reis waren en dat de verslagen met plezier gelezen werden. Ik was altijd net zo nieuwsgierig naar jullie reacties als jullie naar onze belevenissen. Een perfecte mix van ver weg zijn en toch ook een beetje thuis zijn. Ik heb genoten maar dat kwam ook grotendeels door mijn reisgenoot die dezelfde trekjes als zijn vader begint te krijgen. Eenmaal thuis en zittend op de bank geniet ik van het gevoel dat de cirkel helemaal rond is. (Die k.. gids heeft dus toch gelijk gekregen) Jullie allemaal Bedankt.

Andries

De reis in Peru & Bolivia was weer een geweldige ervaring! Ik heb me weer onwijs vermaakt tijdens deze reis. Dat is gelukkig ook niet zo moeilijk met een persoonlijke buikspierentrainer als reisgenoot. Het klinkt misschien gek maar er is niks leukers dan na de hele dag op excursie of tour geweest te zijn terug te komen op je hotel kamer op bed te ploffen en te kijken wie er allemaal heeft gereageerd op de verhalen. De meeste keren handhaafde we ook steeds dezelfde procedure als we weer in een nieuw hotel beland waren... binnen komen ons dan netjes voorstellen en vragen of ze ook wifi hebben. Iedereen bedankt voor het lezen van de verhalen het bekijken van de foto's en het plaatsen van de leuke reacties!

John

Reacties

Reacties

Ingrid

Goed dat jullie weer heelhuids thuis zijn en het zo fijn hebben gehad! Voor ons is t een goedkope manier om mee te beleven hoe en wat in Verweggistan;) Ben benieuwd wat een volgende trip gaat worden en ga dan op zeker volgen wat Asterix en Obelix nu weer beleven!!! X

marloes

Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat het een mooie reis geweest is!het was erg leuk om jullie zo te volgen!
Tot snel!

Jasper

Mooi dat jullie weer thuis zijn. Jullie hebben echt wel een super vette reis gehad en heel wat beleefd. Leuk om te volgen!!! Groeten Jasper

Anneke

Hier ging ook elke ochtend direct de computer aan om te kijken of er al een nieuw verhaal was! Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik heel blij ben dat jullie ongedeerd thuis zijn stelletje waaghalsen! Jullie zaten daar veel in ademnood, maar ik hier ook hoor! Hoewel ik -als ik daar was geweest- waarschijnlijk hetzelfde had gedaan wil ik jullie vragen om het over een jaar of twee wat rustiger aan te doen in Australie, Rusland, Canada, Alaska, China of wat jullie dan ook maar van plan zijn.

Ik gok op beren spotten en op een gletsjer racen ergens in Alaska of Groenland ofzo!!!

Dikke kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!