AlsDatMaarGoedKomt.reismee.nl

San Francisco - richting LA

Dag 18

San Francisco - Buellton (RV Park Flying Flags)

Vanmorgen op tijd eruit want we moeten voor de laatste dagen die ons nog resten naar het zuiden, naar Los Angeles, en dat redden we niet in één dag. John wil graag over de Golden Gate Bridge rijden dus gaan we in plaats van het zuiden op naar het noorden en volgen de 101 tot over de G G Bridge. Het weer is bewolkt en miezerig maar als bewijs dat we de brug over geweest zijn maken we toch wat foto's. Goed dan nu richting het zuiden en dat willen we doen door de highway 1 te volgen. Van velen al gehoord en tips gekregen, op tijd tanken voordat je de 1 opgaat. Dat weten ze in de omgeving van SF ook want de benzineprijzen zijn ronduit pittig te noemen. Maar niet zeuren, tanken en rijden. Velen zijn ons voor gegaan en hebben het allemaal gezien: de 1 is een prachtige route. Veel klimmen en dus ook veel dalen, korte bochten naar links en rechts, maar vooral prachtig zicht op de Pacific. Veel mooie fotomomenten. We treffen op een strand zeeolifanten aan en wippen even binnen bij het bezoekerscentrum van Hearts castle. De tour naar het kasteel laten we schieten omwille van de tijd, internet moet hier uitkomst bieden want het zag er daar wel prachtig uit en we willen zien wat we gemist hebben. Tijdens een remactie van de oudste van de twee vliegt het koffiezet apparaat door de camper, op zich nog niets aan de hand maar dezelfde persoon was vergeten het filterzakje eruit te halen. Kortom het was een zooitje verder weinig schade en we konden er om lachen. We zijn LA genaderd tot op 125 mile en vonden het toen wel welletjes. Het is al donker als we in Buellton nog even tanken en op een groot RV park terecht komen. We sluiten af met een biertje en lachen om onze capriolen die we onderweg hebben uitgehaald. We zijn me er ééntje.

P.s: Voor onze voetbalvrienden die dit lezen: heren geen paniek als jullie zorgen dat je fit aan de start van de competitie staat krijgt ieder zijn speelminuten. John moet er nog even aan trekken want in het land van de hamburgers en steaks loopt hij een fikse achterstand op.

Willem

Het is ook altijd wat met die Postma`s :D
Kan John mooi op goal.. Kan wel met een buikje;)

Weia

Andries en John!
We zeiden toch al dat San Francisco zo leuk is, dus niet te veel gezegd, jullie hebben er net zo van genoten als wij!
Groetjes Henk,Weia en Bram
P.S. nog een reden om terug te gaan!!!

Gerard en Jacquelien

Hoi hoi,

John: Jij krijgt dat buikje nog wel weg hoor....

Jullie verslag is weer leuk hoor. Had dat filter verhaal eerder van John verwacht maar fijn te weten dat de oudste van de 2 er ook wat van kan :D

Groetjes en geniet er van

Bea & Henk

Fijn dat jullie zo genoten hebben en thanks dat jullie ons hebben laten mee genieten door de verslagen.
Hopen dat jullie er nog een aantal foto's bijzetten, van al die indrukwekkende steden en natuur.

Fijne dag nog en een hele goede vlucht terug gewenst, hopelijk kunnen jullie een beetje slapen in het vliegtuig.