AlsDatMaarGoedKomt.reismee.nl

Buellton - Los Angeles

Dag 19

Buellton - Los Angeles

Helaas werkt het weer niet mee, landinwaarts is het prima maar langs de kust hebben we veel last van zeedampen en krijgen de oceaan nauwelijks te zien. We volgen de 101 en rijden op de gok richting Los Angeles en gebruiken een RV-parkengids om iets te zoeken in de buurt van het centrum. Maar LA geeft zich niet zomaar gewonnen. Eerst bij RV park Walnut langs geweest maar beiden waren daar niet erg van gecharmeerd. De volgende stop is in Bell maar ook dit park laten we voor wat het is. We toeren wat door LA en worden het snel eens dat het tijd wordt om bij te komen in een hotel. LA barst van de hotels maar oh wat een prijzen. Na wat googlen vinden we wat in het Monterey Park District en ja hoor we zitten weer tussen de Chinezen. Nu in het Lincon Palza Hotel. Probleem alleen is hoe raak je de camper kwijt in een wijk waar je maximaal 4 uur mag parkeren en waar het hotel geen ruimte heeft voor 30ft. RV. De eigenaar belt een rondje en na een halfuur is er een oplossing. We krijgen een kaartje met zijn goedkeur en mogen in een straat parkeren naast het hotel waar niet geparkeerd mag worden. Tijd om wat te eten. Maar waar we ook komen alles chinees, nogal lastig te lezen en moeilijk om te kiezen. Grote helder verlichtte zalen met alleen maar Chinezen, we vallen duidelijk op. Uiteindelijk besluiten we terug te gaan naar het hotel om daar in de zaal wat te eten. En gezegd moet worden dat we in een zaal vol glurende Chinezen erg lekker hebben gegeten. Communiceren ging wat lastig maar laat de Chinees je dollars zien en de bedragen worden in vloeiend Engels uitgesproken. We kijken nog even of de camper goed staat en doen dit via een noodtrap. De Camper is oké maar de deur is in het slot gevallen. 6 etages naar beneden en bij de hoofdingang gewoon weer naar binnen of er niet aan de hand is. In ieder geval één Chinees was met stomheid geslagen, deze jongeman heeft ons de hele avond in de gaten gehouden en heeft gezien dat we de lift namen en nu lopen we de hoofdingang in?? Je had zijn gezicht moeten zien.

wij

en dat is familie van ons?