AlsDatMaarGoedKomt.reismee.nl

Los Angeles Day 2

Dag 21

Los Angeles Day 2

We verlaten de Chinese wijk en willen nog even kijken in Hollywood en natuurlijk even over de Walk of Fame lopen. Parkeren hier valt niet mee, ja tegen 60 dollar voor een RV. We rijden verder de wijk uit en treffen een Parking waar we een dealtje kunnen maken voor een paar uur. Als je over de Walk of Fame loopt krijg je last van je nek doordat je constant naar beneden kijkt om alle tegels te bekijken en te lezen. Uiteraard komen we grote namen tegen uit de film- en muziekwereld en direct in het begin stapten we al op de tegel van CSN ( Grosby,Stills,Nash ). ‘' Klaar'' zij ik tegen John maar die wilde nog wel even verder in het warme weer. Het is net een klein stukje Vegas. Glitter en glimmer en heel erg veel mensen op de been. Bijna allemaal Souvenirwinkels en verkopers die je een ritje langs de huizen van allerlei beroemdheden willen laten maken. Deze drukte zijn we na drie uren wel zat en vertrekken via de 110 en de 710 richting het zuiden. We willen in ieder geval Long Beach nog even zien en komen terecht op een campground op nog geen 15min lopen van LB. Voordeel is dat we morgen dicht bij district Carson zitten waar we de camper weer in moeten leveren. Uiteraard slenteren we even over het beroemde en ongelofelijke lange strand maar er is weinig te beleven. We besluiten terug te gaan naar de campground om het laatste eten wat we nog hebben op te maken zodat we zo min mogelijk weg hoeven te gooien. Morgen gaan we rustig onze spulletjes pakken, de camper cleanen, en misschien nog wel even een duik in het zwembad nemen. Daarna is het de camper inleveren en worden we naar L.A Airport gebracht waar we vervolgens ons zullen voorbereiden op een 11 uur lange zit terug naar Nederland.

Mijn laatste stunt: we tanken nog even in de Chinese wijk en ik geeft de man mijn ANWB creditcard 'This not good, this is debitcard' zegt de al wat oudere Chinees na enkele pogingen. Ik probeer de man met vriendelijke woorden te overtuigen dat we al drie weken met deze pas tanken en dat we hiermee west Amerika hebben doorkruist. 'Is not good' blijft hij volhouden. Een andere klant bemoeit zich ermee en John komt binnen lopen 'kan ik nu tanken of hoe zit dat'? 'De man zegt dat dit geen creditcard is' zeg ik nog. 'Laat zien dat ding' John schiet in de lach en snelt naar buiten en giert het uit. Ik voel me nu echt niet prettig en vraag wat er zo leuk is, ik wil tanken en hier weg. 'Ja dat gaat lastig met je lidmaatschappasje van de ANWB' Met een stalen gezicht loop ik naar binnen en geef de man de juiste pas 'misschien doet deze het wel' zeg ik stoer terwijl John de tranen uit zijn ogen veegt van het lachen.

( Er volgt dus nog 1 spannend verhaal uit de Serie Andries & John in Amerika SPANNEND!!!! )

Reacties

Reacties

anoniem

in de herhaling; zeg me dat het geen familie van me is!!!

Hylke en Gé

Het was te proberen met je anwb pas betalen en thuis maar wachten wanneer het afgeschreven wordt.Je hebt nu nog geprobeerd te betalen.Ik ken ook een situatie waarbij iemand na het tanken gewoon weg reed.Je moet maar durven.Goede vlucht.Groeten Gé.

Geer en Jacq

whahahahahahahahahahahahahahahaha

ongelofeloossssss............................

jullie zijn echt harstikke woussss

liefs geer en Jacq

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!