AlsDatMaarGoedKomt.reismee.nl

LA - Amsterdam - Stiens

Dag 22

Laatste dag Amerika.

Om 8.00 uur zijn we wakker en zetten onze laatste pot koffie, ontbijt is er niet bij want we hebben gewoon niets meer om te ontbijten. Ontbijten stellen we uit tot op de luchthaven. Na de koffie stropen we de mouwen op en beginnen aan het inpakken van de koffers en het uitmesten van de camper. Wat we nog over hebben geven we aan de buren. Nog even douchen en op zoek naar district Carson waar we, aan de 223rd, de camper moeten inleveren. Zowel het rijden als het inleveren van de camper verlopen beide vlot en de taxi om ons naar het vliegveld te brengen is al onderweg en pikt ons om 12.30uur op en brengt ons naar Airport LAX. Ook hier verloopt alles vlotjes, op blote voeten passeren we de douane en het scanapparaat, helaas wordt mijn tas eruit gepikt voor een controle. Ik mag de tas niet meer aanraken en na uitleg over de inhoud van de tas wordt hij nogmaals door het scanapparaat gehaald. Nothing aan the hand. Vervolgens begint het lange wachten want om 16.30 lokale tijd vertrekt het vliegtuig voor een rechtstreekse vlucht naar Amsterdam. Er wachten ons nog 10 vlieguren voor we weer 'thuis ' zijn.

Dag 23

Thuis!!!!

Andries:

Blij Anneke, Rens en Syro na drie weken weer te zien. Syro is nog wat onwennig want ja mannen met een cowboyhoed dat is zo vreemd. Rens helpt mee de koffer te tillen en krijgt de hoed van opa op. Stoer manneke hoor. Onderweg naar huis valt het niet mee om de ogen open te houden de zon schijnt af en toe op de ruit van de auto en we dutten bijna in bij het geluid van de motor. Maar eenmaal thuis is er werk aan de winkel, uitpakken, wassen, etc. Kortom: we zijn weer thuis, heerlijk.

De mensen die ons gedurende deze trip van meer dan 5000 km. hebben gevolgd en regelmatig hebben gereageerd, ons tips hebben gegeven en ons bijgestaan hebben met goede raad , om ons gelachen hebben en ons uitgelachen hebben, deze mensen wil ik bedanken. Het is leuk om jullie reacties te lezen en het verbind je met het thuisfront.

John:

Yes!! We hebben de vlucht terug naar huis weer overleefd. Ik vond het echt een zeer geslaagde vakantie wat een feest om mee te maken. Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen was de titel ‘'Alsdatmaargoedkomt'' nog helemaal niet zo gek want we hebben met zijn tweeën weer de meest rare acties uitgehaald ( Ik heb het dus niet van een vreemde ) . Maar gelukkig is alles inderdaad, GOED GEKOMEN!!! Ik hoop dat iedereen heeft genoten van onze verhalen en onze stunts. Ik heb in ieder geval ontzettend veel plezier gehad met het lezen van alle reacties die zijn geplaatst bij onze verhalen en foto's dus daarvoor SUPERRRRR BEDANKT!!!!!!!!! Op naar het volgende avontuur.

THE END

Bea & Henk

Fijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn.

En heel erg bedankt dat we een klein beetje mee mochten genieten van jullie fantastische reis.

Thanks Ons

Simone

Hey mannen,

Wat is dat wennen om weer in NL te zijn he? Alles is hier zo klein, geen refill, niet meer bijna elke dag uiteten. Hebben jullie ook last van een jetlag? Ik de eerste dag helemaal niet, maar 2 dagen daarna wel, 's nachts niet slapen en overdag alleen maar. Leuk om jullie te volgen en wie weet tot ziens bij Weia oid.

Groetjes