AlsDatMaarGoedKomt.reismee.nl

What to do in Peru?

Onder de titel What to do in Peru zullen we proberen jullie op de hoogte te houden van onze avonturen in Peru en Bolivia.

Het aftellen is begonnen, volgende week rond deze tijdrijden we lama en hebben we de eerste gepolfte cavia al achter de kiezen. Om jullie een idee te geven vanonze routevolgt hier eenkort overzichtvan plaatsen en bijzonderheden:

Lima, Arequipa, tweedaagseTraditional Colca Canyon Tour (waarbij we gelijk het hoogste punt van de vakantie bereiken,4910 meter),Titicacameer,La Paz (Bolivia) hier wacht ons een afdaling op een mountainbike tijdensde Death road mountainbike tourvan 4600m terug naar 1100m hoogte, Uyuni een bezoek aan de zoutvlakte (Bolivia), Potosi(Bolivia), Isla del Sol(Bolivia), Cusco, Tour Valle Sagrado, Machu Picchu, Tour Moray om tenslotte tot rust te komen in Cusco waar we zeker een bezoek zullen brengen aan bar El Cholandes.

De verwachtingen zijn hoog gespannen en we kunnen dan ook haast niet wachten tot het zover is. (Het bezoek aan Joran staat niet in de lijst maar is optioneel). We houden jullie op de hoogte.

Gr. Andries&John

P.s: Wezijn ruim voordat de wereld vergaat weer thuis. (zie Maya kalender)

Reacties

Reacties

mam

Het wordt vast een hele indrukwekkende tour.

Geniet er enorm van, maar dat is jullie wel toevertrouwd.

Wij zullen met z'n allen genieten van jullie verhalen & foto's hier vanaf deze site.

Doe de groetjes aan Tom en hou jullie aan je woord dat je weer veilig thuis komt

roely

bijvoorbaat houd ik mijn hart al vast, maar kan niet wachten op de verhalen! eerst maar veilig bij het vliegveld zien te komen!

Bert en Ingrid

Heel heel heel veel plezier,geniet van alle indrukken en pas een beetje op elkaar.Gelukkig zijn wij (behalve dat cavia verhaal..... :-((. ) helemaal niet jaloers......
Goeie reis!!

Joran v.d. S.

Ik lees dat jij in de buurt bent. Kom even op bezoek dat zou ik erg waarderen. Kunnen we even bijpraten. Tevens weet ik wel een aantal leuke bezienswaardigheden.

weia

Ook wij wensen jullie veel plezier ! Dat wordt komende weken weer druk met lezen van 2 weblogs, die van jullie en van Bram!

Jasper

Dit gaat weer een hele vette reis worden! Ik ben nu al erg benieuwd naar alle verhalen en foto's. Heel veel plezier!

Groeten Jasper

Anneke

Plenty to do in Peru, als ik dat zo lees hebben jullie het straks druk zat! Dus vergeet niet te genieten van al die mooie dingen. En ik ben natuurlijk erg benieuwd naar jullie creativiteit op de zoutvlakte! Hoop dat jullie Tom ook als reisleider hebben dan wordt het helemaal lachen!

Hylke en Gé

O,o,o, wat zijn we niet jaloers. Wensen jullie heel veel nieuwe, geweldige indrukken.
Andries ,kom je deze een hapje mee-eten?

Rinske

Ha Andries!

Ik dacht dat je al terug was van vakantie, hoor ik van Hylke dat je nog op reis moet en dat je te volgen bent via deze site. Dat gaan we zeker doen, kunnen we je capriolen wekelijks na de spinning even doornemen!

Een heel mooie reis toegewenst!

Jacquelien

Ik ben zo blij dat jullie op reis gaan, kan niet wachten op de verhalen :) en als ik er dan even door heen zit dan kan ik weer lekker lachen om jullie.
Heel erg veel plezier! x

Hylke & Gé

Volgens mij wordt het een reis met veeeeel verrassingen. We zullen jullie dan ook zeker volgen. Sterkte en veel plezier in Peru.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!