AlsDatMaarGoedKomt.reismee.nl

Voorbereidingen Amerika

Het aftellen is begonnen.

Je zou dan ook verwachten dat we alles al zo een beetje klaar hebben liggen en dat we precies weten hoe, wat, waar, wanneerwe welke stedenaan gaan doen. Jammer, zo werkt dat bij ons niet helemaal. Natuurlijk hebben we ons wel wat ingelezen en diverse fotoalbums van vrienden bekeken maar we willen ons eigenlijk laten verrassen door het land, de mensen en wat er zoal meer op ons afkomt. Welopen daarmeehet risico een bezienwaardigheid te missen maar West - Amerika is zo groot je kan dat in3.5 week toch niet allemaal bekijken. Trouwens Amerika loopt niet weg dus biedt het ons dekans om nog eens naar dit prachtige land terug te keren.

Voorlopig ziet de route er als volgt uit:

Los Angeles - Joshua Tree - Colorado River - Grand Canyon - Monument Valley - Page - Bryce Canyon - Zion NP - Las Vegas - Yosemite NP - San Fransico - LA.

Reacties

Reacties

Anneke

Nou mannen, alvast heel veel voorbereidings plezier toegewenst. Hoewel ik niet het idee heb dat er nog veel voorbereid wordt, behalve het inpakken van de koffers.
En zolang jullie er een beetje om denekn dat er ook betaald wordt nadat jullie getankt hebben, dan ben ik er al iets meer gerust op dat het wel goed komt.

Dikke kus, Anneke

Bert en Ingrid

Ja, inderdaad.....want wij rijden dit keer (helaas)NIET achter jullie aan om het gevalletje doorrijden zonder te betalen op te lossen :-)
Desalniettemin, heel erg veel plezier samen, geniet van al het moois wat jullie daar gaan zien en kom gezond en wel weer terug!!

Howdie Heay!

Liefs Bert en Ingrid

henk&weia

beste wereldreizigers, bereid je maar voor op een nieuwe verslaving. Eenmaal het beloofde land gezien smaakt naar meer. neem vooral een tomtom mee en je zwitsers zakmes, dan kom je een heel end. ook waterzuiveringstabletten en malariapillen niet vergeten, en ook batterjen voor de zaklamp , nou succes groetjes henk&weia.

Hylke en Gé

Hello Cowboy´s, nu gaat het voor het echie.Wij wensen jullie nog heel veel plezier met de voorbereidingen en....weet je al hoe je op schiphol komt andries?Nog een klein tipje(kan het niet laten)luister niet teveel naar tante truus(tom tom)zij kan erg dwingend zijn. Groetjes gé en hylke.

Bert en Ingrid

Heej Hallo,
Bij deze willen we jullie alvast een hele goeie en veilige reis toewensen.We hopen dat jullie ervan genieten maar dat zal vast wel goedkomen. Wij zijn op moment van vertrek aan het lopen(ook leuk ;-) )dus dan komt t gedag zeggen er misschien niet van. Je kan ook je auto in Heemskerk parkeren, dan wil Arie van Aartje je misschien wel ff wegbrengen, die zit daar dan namelijk een weekje op vakantie!Nou watch yourself en veeeeeeeeeeeeeeeeel plezier!!!!!!

Henk,Weia en Bram

naam *
bericht * Zijn jullie er klaar voor, zijn de koffers reeds gepakt?
Mochten wij geen kontakt meer hebben voor donderdag, dan wensen wij jullie een hele goeie reis toe. Simone en Wim mailden ons ook nog, ze vonden het zo leuk dat jullie hun reis volgden, zodat ze om jouw email adres vroeg Andries, zodat ze jullie nog wat tips konden geven, dan weet je dat alvast.
Groeten van ons allemaal en wij zullen jullie reisweblog blijven volgen, Henk,Weia en Bram
Stuur mij een e-mail bij nieuwe reacties op dit verhaal.
e-mail adres *

Laatste reisverhalen
04 Jul Voorbereidingen Amerika
03 Jul Welkom op mijn Reislog!
Alle reisverhalen

Laatste foto's
Thailand 2009
Laatste reacties
15 Jul, 20:40 Bert en Ingrid
09 Jul, 12:58 Hylke en Gé
06 Jul, 19:35 Roely & Rudie
04 Jul, 15:49 henk&weia
04 Jul, 14:53 Bert en Ingrid
Meer reacties

Blijf op de hoogte!
Laat je e-mail achter en ik stuur je een mailtje als ik een nieuw verhaal of nieuwe foto's op de site heb gezet.

E-mail adres:

Zoeken
Zoek binnen dit blog:

naam *
bericht * Zijn jullie er klaar voor, zijn de koffers reeds gepakt?
Mochten wij geen kontakt meer hebben voor donderdag, dan wensen wij jullie een hele goeie reis toe. Simone en Wim mailden ons ook nog, ze vonden het zo leuk dat jullie hun reis volgden, zodat ze om jouw email adres vroeg Andries, zodat ze jullie nog wat tips konden geven, dan weet je dat alvast.
Groeten van ons allemaal en wij zullen jullie reisweblog blijven volgen, Henk,Weia en Bram
Stuur mij een e-mail bij nieuwe reacties op dit verhaal.
e-mail adres *

Laatste reisverhalen
04 Jul Voorbereidingen Amerika
03 Jul Welkom op mijn Reislog!
Alle reisverhalen

Laatste foto's
Thailand 2009
Laatste reacties
15 Jul, 20:40 Bert en Ingrid
09 Jul, 12:58 Hylke en Gé
06 Jul, 19:35 Roely & Rudie
04 Jul, 15:49 henk&weia
04 Jul, 14:53 Bert en Ingrid
Meer reacties

Blijf op de hoogte!
Laat je e-mail achter en ik stuur je een mailtje als ik een nieuw verhaal of nieuwe foto's op de site heb gezet.

E-mail adres:

Zoeken
Zoek binnen dit blog:

naam *
bericht * Zijn jullie er klaar voor, zijn de koffers reeds gepakt?
Mochten wij geen kontakt meer hebben voor donderdag, dan wensen wij jullie een hele goeie reis toe. Simone en Wim mailden ons ook nog, ze vonden het zo leuk dat jullie hun reis volgden, zodat ze om jouw email adres vroeg Andries, zodat ze jullie nog wat tips konden geven, dan weet je dat alvast.
Groeten van ons allemaal en wij zullen jullie reisweblog blijven volgen, Henk,Weia en Bram
Stuur mij een e-mail bij nieuwe reacties op dit verhaal.
e-mail adres *

Laatste reisverhalen
04 Jul Voorbereidingen Amerika
03 Jul Welkom op mijn Reislog!
Alle reisverhalen

Laatste foto's
Thailand 2009
Laatste reacties
15 Jul, 20:40 Bert en Ingrid
09 Jul, 12:58 Hylke en Gé
06 Jul, 19:35 Roely & Rudie
04 Jul, 15:49 henk&weia
04 Jul, 14:53 Bert en Ingrid
Meer reacties

Blijf op de hoogte!
Laat je e-mail achter en ik stuur je een mailtje als ik een nieuw verhaal of nieuwe foto's op de site heb gezet.

E-mail adres:

Zoeken
Zoek binnen dit blog:

naam *
bericht * Zijn jullie er klaar voor, zijn de koffers reeds gepakt?
Mochten wij geen kontakt meer hebben voor donderdag, dan wensen wij jullie een hele goeie reis toe. Simone en Wim mailden ons ook nog, ze vonden het zo leuk dat jullie hun reis volgden, zodat ze om jouw email adres vroeg Andries, zodat ze jullie nog wat tips konden geven, dan weet je dat alvast.
Groeten van ons allemaal en wij zullen jullie reisweblog blijven volgen, Henk,Weia en Bram
Stuur mij een e-mail bij nieuwe reacties op dit verhaal.
e-mail adres *

Laatste reisverhalen
04 Jul Voorbereidingen Amerika
03 Jul Welkom op mijn Reislog!
Alle reisverhalen

Laatste foto's
Thailand 2009
Laatste reacties
15 Jul, 20:40 Bert en Ingrid
09 Jul, 12:58 Hylke en Gé
06 Jul, 19:35 Roely & Rudie
04 Jul, 15:49 henk&weia
04 Jul, 14:53 Bert en Ingrid
Meer reacties

Blijf op de hoogte!
Laat je e-mail achter en ik stuur je een mailtje als ik een nieuw verhaal of nieuwe foto's op de site heb gezet.

E-mail adres:

Zoeken
Zoek binnen dit blog:

naam *
bericht * Zijn jullie er klaar voor, zijn de koffers reeds gepakt?
Mochten wij geen kontakt meer hebben voor donderdag, dan wensen wij jullie een hele goeie reis toe. Simone en Wim mailden ons ook nog, ze vonden het zo leuk dat jullie hun reis volgden, zodat ze om jouw email adres vroeg Andries, zodat ze jullie nog wat tips konden geven, dan weet je dat alvast.
Groeten van ons allemaal en wij zullen jullie reisweblog blijven volgen, Henk,Weia en Bram
Stuur mij een e-mail bij nieuwe reacties op dit verhaal.
e-mail adres *

Laatste reisverhalen
04 Jul Voorbereidingen Amerika
03 Jul Welkom op mijn Reislog!
Alle reisverhalen

Laatste foto's
Thailand 2009
Laatste reacties
15 Jul, 20:40 Bert en Ingrid
09 Jul, 12:58 Hylke en Gé
06 Jul, 19:35 Roely & Rudie
04 Jul, 15:49 henk&weia
04 Jul, 14:53 Bert en Ingrid
Meer reacties

Blijf op de hoogte!
Laat je e-mail achter en ik stuur je een mailtje als ik een nieuw verhaal of nieuwe foto's op de site heb gezet.

E-mail adres:

Zoeken
Zoek binnen dit blog:

naam *
bericht * Zijn jullie er klaar voor, zijn de koffers reeds gepakt?
Mochten wij geen kontakt meer hebben voor donderdag, dan wensen wij jullie een hele goeie reis toe. Simone en Wim mailden ons ook nog, ze vonden het zo leuk dat jullie hun reis volgden, zodat ze om jouw email adres vroeg Andries, zodat ze jullie nog wat tips konden geven, dan weet je dat alvast.
Groeten van ons allemaal en wij zullen jullie reisweblog blijven volgen, Henk,Weia en Bram
Stuur mij een e-mail bij nieuwe reacties op dit verhaal.
e-mail adres *

Laatste reisverhalen
04 Jul Voorbereidingen Amerika
03 Jul Welkom op mijn Reislog!
Alle reisverhalen

Laatste foto's
Thailand 2009
Laatste reacties
15 Jul, 20:40 Bert en Ingrid
09 Jul, 12:58 Hylke en Gé
06 Jul, 19:35 Roely & Rudie
04 Jul, 15:49 henk&weia
04 Jul, 14:53 Bert en Ingrid
Meer reacties

Blijf op de hoogte!
Laat je e-mail achter en ik stuur je een mailtje als ik een nieuw verhaal of nieuwe foto's op de site heb gezet.

E-mail adres:

Zoeken
Zoek binnen dit blog:

naam *
bericht * Zijn jullie er klaar voor, zijn de koffers reeds gepakt?
Mochten wij geen kontakt meer hebben voor donderdag, dan wensen wij jullie een hele goeie reis toe. Simone en Wim mailden ons ook nog, ze vonden het zo leuk dat jullie hun reis volgden, zodat ze om jouw email adres vroeg Andries, zodat ze jullie nog wat tips konden geven, dan weet je dat alvast.
Groeten van ons allemaal en wij zullen jullie reisweblog blijven volgen, Henk,Weia en Bram
Stuur mij een e-mail bij nieuwe reacties op dit verhaal.
e-mail adres *

Laatste reisverhalen
04 Jul Voorbereidingen Amerika
03 Jul Welkom op mijn Reislog!
Alle reisverhalen

Laatste foto's
Thailand 2009
Laatste reacties
15 Jul, 20:40 Bert en Ingrid
09 Jul, 12:58 Hylke en Gé
06 Jul, 19:35 Roely & Rudie
04 Jul, 15:49 henk&weia
04 Jul, 14:53 Bert en Ingrid
Meer reacties

Blijf op de hoogte!
Laat je e-mail achter en ik stuur je een mailtje als ik een nieuw verhaal of nieuwe foto's op de site heb gezet.

E-mail adres:

Zoeken
Zoek binnen dit blog:

Zijn jullie er klaar voor, zijn de koffers reeds gepakt?
Mochten wij geen kontakt meer hebben voor donderdag, dan wensen wij jullie een hele goeie reis toe. Simone en Wim mailden ons ook nog, ze vonden het zo leuk dat jullie hun reis volgden, zodat ze om jouw email adres vroeg Andries, zodat ze jullie nog wat tips konden geven, dan weet je dat alvast.
Groeten van ons allemaal en wij zullen jullie reisweblog blijven volgen, Henk,Weia en Bram
Stuur mij een e-mail bij nieuwe reacties op dit verhaal.
e-mail adres *

Laatste reisverhalen
04 Jul Voorbereidingen Amerika
03 Jul Welkom op mijn Reislog!
Alle reisverhalen

Laatste foto's
Thailand 2009
Laatste reacties
15 Jul, 20:40 Bert en Ingrid
09 Jul, 12:58 Hylke en Gé
06 Jul, 19:35 Roely & Rudie
04 Jul, 15:49 henk&weia
04 Jul, 14:53 Bert en Ingrid
Meer reacties

Blijf op de hoogte!
Laat je e-mail achter en ik stuur je een mailtje als ik een nieuw verhaal of nieuwe foto's op de site heb gezet.

E-mail adres:

Zoeken
Zoek binnen dit blog:

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!