AlsDatMaarGoedKomt.reismee.nl

L.A. - Joshua Tree

Dag 2

LA - Joshua Tree

Vroeg opstaan en ontbijten want we maken gebruik van de early bird en worden vroeg opgehaald. Echter bij de receptie werd ons verteld dat ze pas om 8.30u konden bellen. Het resultaat: u wordt om 10.00 uur opgehaald. Balen. Aangekomen bij Cruise America moesten we wachten op een camper. Balen. Tijdens het wachten troffen we een Deen die de de camper kwam inleveren en hebben zijn stoelen en BQQ overgenomen. Uiteindelijk zijn we om 12.30uur weggereden. Eerst naar Carson Street daar is een Walmart om inkopen te doen, daarna op naar Joshua Tree. Maar eerst LA uit. Uiteindelijk lukte het ons LA achter te verlaten en richting Palm Springs te rijden om daar de 62 te nemen. Nog even tanken en terwijl de avond al invalt slaan we af naar het National Park. We komen uiteindelijk bij Jumbo Rock terecht en dat maakte in één klap de hele dag weer goed. Geweldig. Alhoewel het avond is klimt John gelijk de rotsen op en vindt een prachtig uitkijkpunt. Hierna hout sprokkelen om een kampvuur te maken en om de BQQ aan de praat te krijgen. Laat in de avond zitten we te genieten van een koud biertje en een warm stukje vlees.

Dirk

Zozo! Klinkt erg goed! Goede vakantie!!

Gr Dirk.