AlsDatMaarGoedKomt.reismee.nl

Joshua Tree - richting Grand Canyon

Dag 3.

Joshua Tree - Grand Canyon,

Vanmorgen genoten van de zonsopkomst in Jumbo Rock - Joshua Tree, in één woord: geweldig. Een prachtige campground om tussen de rotsente verblijven. We hebben genoten, John is nog een uur aan het klimmen geweest voordat hij tijd had om teontbijten. John vond het toch al te gek want een eindje verderop stond zijn favoriete auto, denieuwste Ford Camaro. Na het ontbijt de boel ingepakt en via de 62 richting Parker, Havasu Lake op naar de Grand Canyon. Onderweg hebben we in de Colorado River / Lake Havasu gezwommen. Glashelder water en een heerlijke temperatuur. Nog even een broodje gegeten en snelde camper in want het is buiten niet te harden zo warm alshet is. Uiteraard hebben we bij Kingman dehistorische route 66, die vroeger begon inChicago en doorliep totLos Angeles,genomen en zijn in Seligman nog even wezen shoppen. Toen doornaar de Grand Canyon, daar bleken alle campgrounds vol te zitten dus teruggereden en de eerst volgend genomen. John had hem op de heenweg al gezien: een steakhouse. Heerlijk gegeten in een sfeervolle tent. En nu uitbuiken en een biertje.

Helaas nog geen foto's maar dat komt hopelijk de volgende keer.

Greetings from the west.

Andries en John

weia

Vanuit onze tent om 09.00 's morgens lees ik jullie eerste verhalen, geweldig, alleen jammer dat het bij Cruise America niet helemaal vlekkeloos ging. Verder lees ik dat jullie al weer vele dingen hebben meegemaakt en ik hoop dat de reis net zo leuk gaat worden als de voorpret!!!
Groetjes van Henk, Weia en Bram

Hylke

Herken de problemen voor het afhalen van de camper, bij ons vorig jaar eerst ook een heleboel formaliteiten en gedoe. Dan op weg naar het grote onbekende. Zo te lezen hebben jullie hier weinig moeite mee. Nog maar drie dagen op weg en al veel indrukken opgedaan. Geniet van alles wat je tegenkomt. We zijn inmiddels weer thuis en hebben een geweldige vakantie gehad. Maar dat komt later.

Groetjes Hylke en Gé.

mama & Henk

Hey ventje zo te lezen geniet je met volle teugen.
Blijf dat doen maar wees voorzichtig met dat klimmen.
Je weet wat er kan gebeuren.(tunesie)
Hele goeie reis verder en hopelijk blijven jullie mooie dingen tegenkomen en er net zo van genieten als van de eerste dingen.

We kijken uit naar jullie eerste foto's op de site

Gerard en Jacquelien

Joehoeeee...!!!!

Vraag is het geen Chevrolet Camaro....

Jullie verhalen zijn echt leuk om te lezen... Boek schrijven geen idee...

Als je John nu een kaart geeft dan tekent hij alle steakhouses in die hij op de route ziet :D

Geniet ervan samen

Groetjes Gerard en Jacquelien

Anneke

Yahdeee...

Ja, wij hebben het snikhete Italie weer verruild voor het frisse Nederland, prima reis gehad.

En nu de tassen zijn uitgepakt hebben we ook de weg naar het wereldwijde web gevonden. En wat lees ik daar...
jullie hadden weer staan te popelen om te vertrekken, lekker zelf hout sprokkelen voor je vlees en klimmen in de bergen, en dat nog maar op dag drie.....
Ik begin me nu al af te vragen of jullie nog wel naar huis komen straks. Maar dat is voor latere zorg.
Geniet er maar lekker van en niet over het randje van de Grand Canyon kijken he! Voor je het weet ben je je zonnebril kwijt! (geintje!)

Vanaf nu zijn wij ook van de partij en blijven we jullie volgen.
Dikke kus, Anneke en de mannen.

ps. info van Rens: de kip is nogsteeds dood en hetgras is nog te kort om te maaien, maar als jullie nu toch niet thuis zijn blijft Rens wel kijken. (iedere dag als het hem uitkomt)