AlsDatMaarGoedKomt.reismee.nl

Wahweap

Dag 6

Goulding - Wahweap (Page)

Alhoewel de campground van Goulding goed beviel (full hook-up) besloten we toch om weer te gaan rijden. Niet volgens het schema dat ons direct naar Page zou leiden, maar meer naar het noorden naar Mexican Hat en vervolgens door naar Bluff. Bij Mexican Hat hebben we nog even in de San Juan River staan overleggen wat te doen en we kozen om koffie te drinken in Bluff. En ja hoor, drie auto's / campers en allemaal ......... wel makkelijk want je kan even overleggen en hotspots uitwisselen. Na de koffie via de 191 naar Mexican Waters en weer terug naar Kayenta. Vervolgens via de 98 op naar Page over de brug bij Glen Canyon Dam om vervolgens een bezoek te brengen aan Carl Hayden Visitors Center. Na wat foto's te hebben genomen op zoek naar een camping. En hoewel de berichten niet gunstig waren, alles zit vol, toch naar Wahweap gereden en bingo, plaats 107 is nog vrij. Geen stroom en water maar dat geeft niet want we hebben de generator bij ons, en die kunnen we welgebruiken maar dat mag niet de hele nacht vanwege het lawaai. In de camper loopt de temeratuur dan snel opwaaropJohn heeft besloten om buiten te gaan slapen. We staan op 5 minuten lopen van het strand bij Lake Powel en lopen het meer nog even in. We hebben de afgelopen dagen wat problemen gehad met het vinden van verbinding voor internet maar John wist het vandaag op te lossen en we kunnen jullie weer voorzien van onze avonturen. Morgen wordt waarschijnlijk een soort rustdag, zwemmen, bootje varen, etc.

Leuk? Bij het inchecken zit een stevige dame achter de balie ons aan te kijken en na het invullen van de papieren krijgen we beide een Degree deo-tje mee. Stinken we dan zo erg? Vragen we nog, Oh no sire, i did not mean ...waarop ze rood aanloopt van schaamte en in de lach schiet. So there is nothing aan de hand? Onzeker verlaten we het gebouw. Wat kost hier het douchen eigenlijk?

Anneke

ha,ha,ha, het kan ook niet anders met jullie twee he! Ik zie het allemaal zo voor me.

Have fun and most of all keep writing!

kus, ann