AlsDatMaarGoedKomt.reismee.nl

Antelope Canyon

Dag 7

Wahweap(Page) - Antelope Canyon

Ik zal meteen maar even vermelden dat dit verhaal niet afkomstig is van jullie vaste en zeer getalenteerde schrijver Andries - The Story Teller!!. Hij is namelijk even gaan liggen en heeft mij daarom deze zeer belangrijke taak toe vertrouwd. Daar komt ie hoor......

Een rustdag dat was ons doel voor vandaag, Het begon goed vanochtend na een paar fijne uurtjes langer op bed. Ik had eerst een ideetje bedacht..... buiten slapen. Gelukkig steunde mijn vader mij daar erg mee door te zeggen ' Je komt er wel uit he ik ga slapen truste '. De eerste paar uurtjes was het nog helemaal niet een gek plan. Totdat jawel hoor, een klein wolkje aan de lucht verscheen en het water niet langer meer kon ophouden. Ik had natuurlijk eerst weer niks door maar gelukkig kwam mijn vader tevoorschijn uit de camper om mij te redden van een hoosbui!!! Na deze zeer verstandige zet hebben we toch nog wat uurtjes kunnen slapen in de snik hete camper.

Na een lekker ontbijtje en een goed geprobeerde bak koffie hadden we maar besloten om een lekker verfrissende duik te nemen in Lake Powell en daar tijdens het relaxen en het zeilen met steentjes de dag eens even op een rijtje te zetten. Antelope Canyon en Walmart zijn de doelen voor de dag geworden. Aangekomen bij Antelope Canyon, helaas mochten we niet op eigen houtje naar de Canyon toe lopen of rijden en moesten we ons daarom aansluiten bij een tourgids voor een tour van anderhalf uur. Wat overigens een goede keuze bleek te zijn want Loralei wist ons namelijk alle juiste plekjes te laten zien waar we de mooiste foto's konden schieten op dat moment. Maar ja dan moet je fototoestel natuurlijk wel zin hebben om mee te werken..... gelukkig hebben we daar toch weer veel mooie foto's weten te maken. ' Heel Apart' zoals Andries dat dan altijd zo mooi kan zeggen, maar hij had gelijk hoor. Wat een PRACHTIGE rotswanden zo veel verschillende manieren van lichtval en wat een MOOIE rond aflopende vormen. Wij waren wederom weer verbaast van hoe prachtig het hier is.

Wat we morgen weer allemaal gaan bedenken om de dag door te komen is tot nu toe nog een raadsel. Eerst maar eens lekker een biertje drinken op onze nieuwe plaats op dezelfde campground en deze keer gelukkig weer gewoon Full Hook-up dus we kunnen nu dankzij de Airco z'n monotone geluid snel in slaap vallen.

Morgen meer van: The Story Teller!!!!

Reacties

Reacties

Dirk

Beetje vreemd maar elk verhaal doet me weer denken aan een aflevering van Bassie en Adriaan haha ;)

Bert en Ingrid

jaja...genoeg! Wij zijn overtuigd, we willen ook!!!
Have fun.

Jasper

Klinkt weer goed hoor! Idd allemaal afleveringen van Bassie en Adriaan toerend door Amerika :)!

Bea

Nou jij bent net zo goed in vehaaltjes schrijven als je andere the story teller.

Fantastisch zoals jullie genieten en ja als je jullie verhalen leest heb je echt zin om ook eens te gaan kijken.

Hel goeie reis nog verder

Anneke

TOP mannen, gewelige verhalen en super mooie foto's!

We liggen hier geregeld in een deuk om jullie mooie verhalen. We zagen het al helemaal voor ons; John in de regen buiten lekker te slapen.

Maar zonder de foto's had ik bijna niet kunnen geloven dat jullie als twee cowboys op een paard zaten. Super!

Lekker zo doorgaan!
Kus en knuffel Anneke , Arjen, Rens en Syro

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!