AlsDatMaarGoedKomt.reismee.nl

Singletree - Zion NP

Dag 10

Singletree - Zion NP

Een slecht voorteken? We starten de dag met regen en ontbijten voor het eerst deze vakantie binnen in de camper. Na het ontbijt volgen we de 12 richting noorden en stoppen even in Bicknell om te tanken en een bak koffie, de koffie is koud en van erbarmelijke kwaliteit dus mikken we die gelijk weg. Dan maar verder en later nog eens proberen. We rijden nu richting Burreville waar we de afslag naar de 62 missen en doorrijden richting Glenwood en zakken op de 89 weer af naar het zuiden. In Marysvale lopen we een tent in met drie tafels en eten daar wat. Hier treffen we het jongere zusje van The Nanny aan, jeetje wat een accent. John vindt een wereldkaart vol met spelden waarschijnlijk van mensen die het eettentje ooit bezocht hebben, John prikt er bij Nederland nog ééntje bij. Leuke aan deze kaart is dat vooral veel Amerikanen de prikactie hebben weten te waarderen en daarnaast hebben de Europeanen ook hun best gedaan uit Afrika zijn maar tien prikkers geplaatst. Voor de rest komen de gasten uit alle werelddelen en windstreken. We rijden verder en John begint opeens te lachen, op de vraag wat is er zegt hij: 'heb jij wel eens een koe zijn eigen kont af zien likken?' Hoe kom je daar nou zo bij? 'Zag net een koe zijn eigen kont aflikken, dat is toch raar? Wel een lening ding trouwens mij lukt het niet' Soms is het overbruggen van de afstand minder interessant en worden we wat melig. Onderweg ter hoogte van de afslag naar Bryce Canyon worden we getroffen door heftig noodweer we zien niets meer en de voet moet van het gaspedaal. We naderen Zion Canyon en de lucht klaart op ook hier weer een prachtige route door het park die zeer de moeite waard is. Drie maal het South-deel van het camp door voordat we een plaats hebben gevonden. John heeft onderweg al een beek zien stromen dus wij op zoek. Enkele minuten later staan we tot onze knieën in het water. Maar als John besluit te gaan zwemmen begint het net heftig te regenen.

Dus snel weer terug naar de camper om te schuilen, gelukkig hadden we nog wat noodles liggen die we door wat heet water toe te voegen heerlijk konden op eten. Helaas John dit keer geen STEAK!!!

Bart Stienstra

Mooie verhalen heren! Bryce Canyon en Zion NP ben ik vorig jaar ook geweest! Erg mooi gebied en leuk om te zien dat jullie daar nu ook door heen rijden!
Veel plezier nog!

Anneke

Jammer van het weer, maar troost je het is hier van hetzelfde! Regen, regen en regen! Alleen dan wel 21 graden en geen 41, klein detail!

Kus, Anneke

Mama

Jammer van het weer maar de dag er na was t vast weer beter.
En een dagje zonder vlees is ook wel eens goed, zeker als je in een gebied zit waar zulke leninge koeien zitten.
En hebben jullie ook mooie foto's van de laatste routes
zouden we hier graag zien

Hele fijne reis nog en blijf zo heerlijk genieten

Arjen

He cowboys!

werkende leven hier weer begonnen, dus als ontspanning maar ff jullie verhalen gelezen, zucht! Dankzij Google maps en street view kan ik iets van de omgeving zien, ziet er geweldig uit!

Op naar de volgende etappe, ik blijf jullie volgen.

Weia

Wij zijn weer terug van weg geweest, dus kunnen wij juliie volgen vanuit Stiens. Doen jullie wel voorzichtig, want nog een buurman verliezen zou niet zo leuk zijn. Maar jullie genieten volgens mij volop.Hebben jullie niet het idee of jullie al weken weg zijn en niet nog maar 10 dagen?
Verder nog een goeie trip naar Las Vegas, ik neem aan dat dat de volgende stop is.
Groetjes Henk, Weia en Bram