AlsDatMaarGoedKomt.reismee.nl

Zion NP - Springdale

Dag 11 ( Rustdag )

Zion NP - Springdale .

Nog geen 5 kilometer rijden en we staan op het RV Park in Sprindale. Even weer hook-up om letterlijk en figuurlijk weer even bij te tanken. Een park met douche, zwembad, de gelegenheid om de kleren even te wassen en de prachtige Virgin River. We vragen een plaats aan de River en staan uiteindelijk op twee meter van het snel stromende beekje. Vandaag een algehele rustdag een mooi moment om wat verkoeling in de rivier te zoeken. John kon de rotsen van Zion niet langer weerstaan en trok zijn sportkleren aan om te gaan hiken. Later kreeg ik meneer hellemaal bovenaan een bergheling in beeld en seinde dat het bier koud stond, het duurde nog zeker een half uur voor hij beneden was om van zijn biertje te kunnen genieten. Nog wat douchemunten gekocht, boodschappen gedaan en de kleren even in de was en droger. Het is alleen jammer dat we er geen rekening mee hadden gehouden dat Amerikanen hun T-shirts 3 maten te groot kopen . Gelukkig is de schade beperkt gebleven en valt het niet op dat de kleding ietsje gekrompen is. Nog een hapje eten en genieten van het riviertje een biertje en onze vrije dag. Morgen trekken we Zion NP in op zoek naar de Zion Narrows.