AlsDatMaarGoedKomt.reismee.nl

Las Vegas - Lee Vinning

Dag 14

Las Vegas - Lee Vinning

Vandaag een reisdag. Een lange reis, omdat we niet via Death Valley mogen met de camper. Als we al denken het warme Vegas te ontvluchten komen we bedrogen uit want onderweg wordt het er niet frisser op. Een saaie rit waarin het puur gaat om de afstand naar Lee Vinning zo goed mogelijk te overbruggen . Doel is om via pohnaka te rijden maar halverwege en ten noorden van Death Valley blijkt nog de 265 te lopen. We kiezen voor dit alternatief. De weg valt in het begin tegen maar niet alleen dat ook de benzine prijzen vallen hier tegen, minstens 40ct, duurder dan wat we tot nog toe hebben meegemaakt. Het laatste stuk van de rit, vanaf Beton naar Lee Vinning, maakt weer veel goed is prachtig om te rijden. Het lijkt wel een achtbaan en volgens John is het hier net Schotland.

Morgen word het wel weer een spannende dag want dan gaan we namelijk naar de Sequoias!!

Weia

Andries , van harte Gefeliciteerd met jouw 51e verjaardag en nog veel plezier de komende dagen!
Groetjes Henk, Weia en Bram

Bert en Ingrid

Heej Andries,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!Nog vele gezonde jaren erbij gewenst van ons.

Bert Ingrid
Bar&Rock